U sklopu obilježavanja manifestacije ” Ljutočka dolino nikad ne zaboravi” dana:

28.06.2008:

16:00h Revijalni turnir u malom nogometu- Orašac

17:00h Maraton Ripač – Orašac

19:00h Dan Bataljona Ljutoč. Druženje veterana rata Ljutočke doline

Plakata \'\' Ljutočka dolino nikad ne zaboravi\'\'

”PUT STRADANJA I SPASA” 15.06.2008

Kolona \'\' Put stradanja i spasa 2008\'\'

Put stradanja i spasa - Klišević 15.06.2008

Kolona stanovnika Ljutočke doline (Kulen-Vakuf, Orašac, Klisa,Ćukovi i ostali gosti) na Kliševiću

——–

Program:

U sklopu obilježavanja manifestacije ” Ljutočka dolino nikad ne zaboravi” dana 15.06.2008 ( Nedelja ) :

10:00h Učenje Fatihe i polaganje cvijeća na Šehidskom spomen obilježju u Orašcu.

11:00h Marš-put stradanja i spasa stanovništva Ljutočke doline: Kulen Vakuf-Klisa- Orašac – Štrbački Buk

Plakata \'\' Ljutočka dolino nikad ne zaboravi\'\'

28.06.2008:

16:00h Revijalni turnir u malom nogometu- Orašac

17:00h Maraton Ripač – Orašac

19:00h Dan Bataljona Ljutoč. Druženje veterana rata Ljutočke doline

——-

»

  1. maja kaže:

    I danas, kao i prije toliko, za sve nas, nesretnih godina, suosjecam sa svima vama, dijelim vas bol, vasu tugu i strah…
    Jedna Lapcanka

  2. maja kaže:

    Molila bih Vas za pomoc…
    Poznavala sam jednu Fikretu Begic, tacnije isle smo u skolu u Bihac skupa, ona je iz Orasca i 1971. je godiste. Voljela bih, ako neko ima informaciju o njoj da mi javi. Unaprijed hvala!

  3. semira kaže:

    bilo mi je super na maratoni,i ako sam bila jedina curica iz Cazina bilo mi je super u vašem društvu,očekujem da će te me opet pozvati kad bude na maraton-jer bolo bi mi drago upoznati još Oraščana ..voli vas Cazinjajka

  4. semira kaže:

    MOLILA BIH VAS ZA POMOC-BILA SAM NA VAŠEM MARATONU RIPAČ-ORAŠAC PA BIH ŽELJELA SLIKE DA MI POŠALJETE-SUPER STE LJUDI VAŠA CAZINJANKA

  5. almirhrnjic kaže:

    Pozdrav Semira !!!
    Nažalost ja nisam iz Orašca, o ovom maratonu sam pisao samo ovdje na svojem blogu, stranici. Što se tiče slika ni njih nemam mada mogu pokušati da ih nađem i na neki način opet da stupimo u kontakt pa da ti ih dostavim. Do tada ostaj mi zdravo.

Komentariši

