Ostrovica


Stari grad Ostrovica se nalazi iznad Kulen – Vakufa.

To je srednje vjekovna tvrđava koja je bila od velike važnosti za ovaj dio Bosne i Hercegovine.

Njegova velika važnost je bila u tome sto su ovuda prolazili vazni trgovački putevi prema Dalmaciji a ispod grada je bio prelaz kuda su konji mogli pregaziti rijeku Unu. Čak jedan put po tvrdnji starijih, koji vodi prema starom gradu Ostrovici ima naziv ”rimski put”, što bi moglo značiti da je Ostrovica nastala u doba Rimljana.

clipboard03.jpg

Ostrovica middle age town

2 responses to “Ostrovica

  1. Dragi Almiru,raduje me stranica koju si uradio,divna je.Smatram da bih se trebao pojavljivati sa malo razlicitim sadrzajem kako bih stranica dobila svoje puno znacenje.Ti to vec znas,ne trebam ti ja nista savjetovati.Saljem ti jednu stranicu mozda bude interesantna za tebe,lijep pozdrav,Dzevad.

    http://www.osloart.com

  2. Puno toplih pozdrava i od mene konacno da nadem jednu zanimljivu stranicu o mom omiljenom mjestu svaka cast bas me raduju ove slike nadam se da cemo jos mnogo toga moci vidjeti i procitati o Kulen-Vakufu pozzz ps.od sad cu rado da te pratim navrati i do mene ako ti ne bude mrsko

Komentariši

